search
Servicedesk

Snabba lösningar när behovet dyker upp

Erfarna konsulter

Vår servicedesk är öppen för kundärenden under normal arbetstid – 08.00–17.00. Där tar våra erfarna konsulter emot supportärenden och frågor om avtalade tjänster. Allting dokumenteras i ett ärendesystem som våra kunder har tillgång till.

Vi garanterar att våra medarbetare har all kunskap som krävs för de avtalade tjänsterna. Allt för att de snabbt och effektivt ska kunna tillgodose era ärenden. På så sätt minimerar vi uppstartstiden.

– Per Fridberg, COO hos CloudPro

Beredskap dygnet runt

Många verksamheter är beroende av möjlighet till support dygnet runt – sju dagar i veckan. CloudPro kan därför erbjuda en tilläggstjänst där beredskapspersonal finns tillgänglig utanför ordinarie öppettider för vår servicedesk.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Våra erbjudanden

Följande tjänster ingår i vårt baspaket

• Tillgång till vår servicedesk helgfria vardagar 08.00–17.00.
• 50 ärenden per månad – med möjlighet att fylla på vid behov.
• Upp till 15 minuters felsökning och avhjälpning – därefter timtaxa.
• Möjlighet att registrera ärenden via mejl, telefon och genom ett ärendehanteringssystem.
• Garanterad svarstid inom avtalad svarstid.
• En månadsrapport där kategori och användare är specificerat.

Följande tjänster ingår i vårt paket på medelnivå

• Alla tjänster på basnivå.
• 100 ärenden i stället för 50 per månad – även här med möjlighet att fylla på vid behov.

Följande tjänster ingår i vårt premiumpaket

• Alla tjänster på bas- och medelnivå.
• Önskas fler än 200 ärenden per månad, utökad supporttid eller en annan prioritering kan en separat överenskommelse förhandlas fram. Här finns möjlighet att skräddarsy helt efter era behov.

Support på plats

Kompetensen från vår uppskattade servicedesk – men på plats ute i er verksamhet. En tjänst som ger er en närhet och relation med våra medarbetare.