search
Servicedesk

Snabba lösningar när behovet dyker upp

Erfarna konsulter

Ring, mejla eller logga in i vårt ärendehanteringssystem. Oavsett vägen du väljer finns våra erfarna systemtekniker där för att snabbt och smidigt ta emot och avhjälpa dina ärenden inom ramen för avtalade tjänster. Allt för att skapa minimal nedtid för era affärskritiska system.

Beredskap dygnet runt

Många verksamheter är beroende av möjlighet till support dygnet runt – sju dagar i veckan. CloudPro kan därför erbjuda en tilläggstjänst där beredskapspersonal finns tillgänglig utanför ordinarie öppettider för vår servicedesk.

Vi garanterar att våra medarbetare har all kunskap som krävs för de avtalade tjänsterna. Allt för att de snabbt och effektivt ska kunna tillgodose era ärenden. På så sätt minimerar vi uppstartstiden.

– Per Fridberg, COO hos CloudPro

Vårt erbjudande

Följande tjänster ingår i baspaketet för vår servicedesk som passar de flesta verksamheter oavsett bransch och antal användare. Vill ni ha en skräddarsydd lösning kan vi självklart leverera det. Då kan det handla om att komplettera med en supportlösning på plats eller vårt life cycle management där vi på ett proaktivt sätt stöttar er när det kommer till strategiska IT-beslut.

Baspaket
• Tillgång till vår servicedesk helgfria vardagar 8.00–17.00.
• 495 kronor/månad och fritt antal ärenden.
• 220 kronor per ärende – inklusive 15 minuters felsökning/avhjälpning (därefter 220 kronor per 15 minuter).
• Möjlighet att registrera ärenden via mejl, telefon eller genom vårt ärendehanteringssystem.
• Garanterad svarstid inom avtalad SLA.
• En månadsrapport där kategori och användare är specificerat.

Vill du meta mer?

Lennart Ivars

Manager service delivery & business controller lennart.ivars@cloudpro.se +46 70 527 51 40

Support på plats

Kompetensen från vår uppskattade servicedesk – men på plats ute i er verksamhet. En tjänst som ger er en närhet och relation med våra medarbetare.