fbpx
search
13 januari, 2020

CloudPro förstärker extern IT-support

Nu stärker vi upp med ytterligare en servicetekniker i vår IT-support. Maja Tindemyr Haglin stärker upp CloudPros team för service delivery.

Växande behov av extern IT-support

CloudPro fortsätter att fylla på med kompetens i vår servicedesk för att möta våra kunders växande behov av en extern IT-support. Maja Tindemyr Hagelin har det senaste året jobbat i ett IT-bolag på Dublin i Irland med kundsupport.

– Jag har alltid haft ett stort IT-intresse och på Irland fick jag lära mig otroligt mycket. Inte minst kring kundsupport kopplat till IT-system och hårdvara, berättar Maja.

Möjligheter till utveckling

När flyttlasset sedan gick hem till Värmland och Karlstad igen kom CloudPro in i bilden där hon nu alltså tar en roll för att jobba med extern IT-support.

– CloudPro är ett välrespekterat företag med stora möjligheter till utveckling. Det är viljan att lära mig mer och utvecklas som driver mitt intresse inom IT. Utefter vad jag hört om CloudPro så förväntar jag mig trevliga och hjälpsamma kollegor. Att få ta del av den goda stämningen och arbeta som ett team för att kunna ge våra kunder bästa möjliga service, säger Maja.

Stor bredd av kunder för extern IT-support

CloudPro har lång erfarenhet av att agera extern IT-support mot en stor bredd av kunder. Något som innefattar en stor variation av system och kundunika IT-miljöer. Som ett resultat av det finns det en bred kompetens hos våra servicetekniker. Vårt team för service delivery jobbar dessutom nära CloudPros seniora IT-konsulter och det ger en trygghet i hela ledet av vår service.

Våra kunder rekommenderar CloudPro

För att säkerställa kvalitén i vår IT-support mäter vi vår kundnöjdhet kontinuerligt. Där är det tydligt att våra kunder uppskattar den support som ges. När det kommer till sannolikheten att de som använder vår servicedesk ”skulle rekommendera CloudPro till en vän eller kollega” ligger vi över benchmark i Sverige månad efter månad. Det är vi oerhört stolta över och något vi aktivt jobbar för att bibehålla.


Du kanske även vill läsa

31 mars, 2020

Nytt servicefönster för snabbare och säkrare IT-drift

Omfattande förbättringsarbete i vår driftmiljö.

Fortsätt läsa
31 mars, 2020

Kundrelationer i fokus för Daniel Stiglert

Ansluter som key account manager.

Fortsätt läsa
26 mars, 2020

Så skapar molntjänster lönsamhet och flexibilitet

5 fördelar du bör känna till.

Fortsätt läsa