fbpx
search
31 mars, 2020

Nytt servicefönster för snabbare och säkrare IT-drift

Vi har spännande nyheter på gång – därför inför vi ytterligare ett servicefönster i våra driftmiljöer. Allt för att erbjuda en snabbare och säkrare IT-drift.

Snabbare och säkrare IT-drift

Omfattningen på CloudPros ständiga förbättringsarbete är nu större än någon gång tidigare under våra drygt 20 år som driftleverantörer. Många spännande nyheter är på väg in för att ge våra kunder en ständigt bättre, snabbare och säkrare IT-drift i våra datacenter.

För att möjliggöra införandet av alla ändringar inför vi ett nytt återkommande servicefönster. Sedan tidigare sker säkerhetsuppdatering och omstart av servrar som omfattas av tjänsten tredje tisdagen i varje månad klockan 20:00–00:00. En möjlighet till alternativt fönster samma natt finns klockan 00:00–04:00.

Arbete för kortast möjliga störning

Nu inför vi även ett servicefönster första måndagen i varje månad mellan 01:00 och 05:00. Under denna period kan det förekomma störande arbeten av olika grad då vi bland annat inför ny hårdvara och lägger om kommunikation. Allt arbete planeras för att ge kortast möjliga störning. I de fall det finns risk för längre stopp skickar vi ut information i förväg.

Vi uppdaterar kontinuerligt driftinformation på vår statuswebb – följ oss även på LinkedIn för att ta del av fler nyttiga tips och uppdateringar.

CloudPros servicefönster

  • Första måndagen varje månad, klockan 01:00–05:00.
  • Tredje tisdagen varje månad, klockan 20:00–00:00 (basavtal)
  • Tredje tisdagen varje månad, klockan 00:00–04:00 (utökat avtal)

Outsourcing av IT som skapar kundnöjdhet! Combined Excellence-bolaget CloudPro brinner för att skapa kundnöjdhet – och vi har lyckats sedan dag ett. Genom kundanpassade lösningar och ett flexibelt förhållningssätt kan våra kunder fokusera på sin kärnverksamhet och låta IT vara ett verktyg snarare än en tröskel.

Vill du meta mer?


Du kanske även vill läsa

7 juli, 2020

Tekniska lösningar från CloudPro under publikfri tävling

Utan publik ställdes höga krav på tekniska lösningar under rallycrosstävlingarna i Höljes. Allt för att kunna bjuda publiken på fartfylld ...

Fortsätt läsa
26 juni, 2020

IT-support i Karlstad – två starka organisationer blev en

Kompetensöverföring på distans under en utmanande vår. Men sedan den 1 juni har två starka supportorganisationer – CloudPro och X-Border ...

Fortsätt läsa
21 april, 2020

Hyra dator till företag – så lönar det sig

Modern utrustning och jämn utbytescykel.

Fortsätt läsa