fbpx
search
31 mars, 2020

Nytt servicefönster för snabbare och säkrare IT-drift

Vi har spännande nyheter på gång – därför inför vi ytterligare ett servicefönster i våra driftmiljöer. Allt för att erbjuda en snabbare och säkrare IT-drift.

Snabbare och säkrare IT-drift

Omfattningen på CloudPros ständiga förbättringsarbete är nu större än någon gång tidigare under våra drygt 20 år som driftleverantörer. Många spännande nyheter är på väg in för att ge våra kunder en ständigt bättre, snabbare och säkrare IT-drift i våra datacenter.

För att möjliggöra införandet av alla ändringar inför vi ett nytt återkommande servicefönster. Sedan tidigare sker säkerhetsuppdatering och omstart av servrar som omfattas av tjänsten tredje tisdagen i varje månad klockan 20:00–00:00. En möjlighet till alternativt fönster samma natt finns klockan 00:00–04:00.

Arbete för kortast möjliga störning

Nu inför vi även ett servicefönster första måndagen i varje månad mellan 01:00 och 05:00. Under denna period kan det förekomma störande arbeten av olika grad då vi bland annat inför ny hårdvara och lägger om kommunikation. Allt arbete planeras för att ge kortast möjliga störning. I de fall det finns risk för längre stopp skickar vi ut information i förväg.

Vi uppdaterar kontinuerligt driftinformation på vår statuswebb – följ oss även på LinkedIn för att ta del av fler nyttiga tips och uppdateringar.

CloudPros servicefönster

  • Första måndagen varje månad, klockan 01:00–05:00.
  • Tredje tisdagen varje månad, klockan 20:00–00:00 (basavtal)
  • Tredje tisdagen varje månad, klockan 00:00–04:00 (utökat avtal)

En trygg punkt och en strategisk partner – utifrån det vill CloudPro skapa konkret affärsnytta hos våra kunder. Då är ett kundnära förhållningssätt alltid utgångspunkten i vår leverans. Vi är experter på molnlösningar oavsett om det handlar om publika, lokala eller privata moln. Och när det kommer till den faktiska hårdvaran som krävs för att skapa åtkomst till tjänster och lösningar.

Vill du meta mer?


Du kanske även vill läsa

21 april, 2020

Hyra dator till företag – så lönar det sig

Modern utrustning och jämn utbytescykel.

Fortsätt läsa
31 mars, 2020

Kundrelationer i fokus för Daniel Stiglert

Ansluter som key account manager.

Fortsätt läsa
26 mars, 2020

Så skapar molntjänster lönsamhet och flexibilitet

5 fördelar du bör känna till.

Fortsätt läsa